Ångestsöndag

Det kan man verkligen kalla denna hemska söndag.
Vaknade kl 10 imorse och kände att jag verkligen inte ville gå upp.Vad skulle jag upp och göra?Plugga?Nej.Ut och gå?Knappast!Träna?Nej,det orkar jag inte och dessutom måste jag ta cykeln i det hemska vädret.Jag vill bara ligga i min säng och äta glass och se på film.
Eller sova bort månaderna fram till vår!Kolsvart ute redan vid 16,egentligen lika bra att gå till sängs redan då.Jag steg dock upp vid 14 snåret så jag var inte speciellt trött.
Imorgon ska vi på studiebesök till folkhälsoinstitutet i Östersund.Kan nog bli trevligt och intressant,men inte ens det har jag lust med.Fan.

Fattig som en kyrkråtta är jag dessutom.Ska iväg och panta ihop en måltid nu.Spännande att se hur mycket jag får ihop efter allt galej hos mig!



Förresten,tycker ni det är pinsamt att panta?


Man kan ju bli rik på det!Jag får säkert ihop 100 spänn:-)


Kommentarer
Postat av: tobbew

Det är ju bra att du värnar om miljön!=)

2009-11-12 @ 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0