Svävar på rosa moln

Har haft fullt upp med en hel del romantik och lycka.
Men igår blev det en sån där rolig,spontan och galen utgång.Började med att vi satt hos Sandra och käkade tacos,drack vin,åt ost och kex och bara mös.Jag lyckades övertala tjejerna om att dra ut och slå klackarna i taket.Sagt och gjort.Efter ett gäng äckliga shots hamnade vi på salsakväll på kåren och sedan på bk.Vilken kväll säger jag bara!Som Simone sa,tror jag vi skrattade mer än vi dansade.Haha, alltid så kul med er tjejer!
Vaknade runt 13 snåret med armarna om Sandra och kom på att hon inte alls var den jag trodde.Haha!
Ikväll blir det dock lungt.Har städat och tänt ljus i hela lägenheten.Lyssnar på Birgitte Bardot,tagit mig ett glas vitt och gjort toasts.Ska nu lägga mig i sängen och se en film.Myslördag med mig själv:-)



Två onyktra,snygga och glada tjejer i somras på bks uteservering.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0