Kallt och mörkt

Redan kl 17 blir det kolsvart,sen är det så djävulst kallt så inte vill man gå ut heller!
Gårdagen var iallafall kanoners.Simone kom vid 19 snåret sen dök Sindre,Marro och Krille upp och sedan Mackan och hans tjej.Spelade ölspelet och hade trevligt.Sedan bar det av till Svenssons och Stadshuset där man träffade på härligt folk.
Inte lika kul att städa upp idag bara och inte kan jag koncentreara mig och plugga i röran.Inga rena glas,kladdigt golv,chips smulor,och en stank av snus och öl.Typiskt att mina doftljus är slut också,får bli Ikea i veckan.

Nu ska jag diska,vädra,frysa ihjäl och sedan plugga.


Just det,min kompis Hasse är förresten tillbaka i Sundsvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0