Skärpning

En gammal vän sa en gång att Alla tjejer blir feta efter studenten.Äh,tänkte jag men tro fan han hade rätt!Det är vidrigt och jag vad det kommer sig.Jag märkte detta när jag skulle dra på mig mina favorit slimmade jeans,och knappen lossna.Drog på mig ett par andra losefit,som numera är slimfit.Vad fasen nu då,sa jag tyst för mig själv.

Jag har nu gått upp 5 kg på ca två månader.Tänk om två månader till,två månader till och efter det.Poff!Stor som ett hus och undrar vad fasen som hände.Hemska tanke!
När jag ser en extremt överviktig person undrar jag hur personen låtit det gå så långt men nu tror jag att det faktiskt är lätthänt.Läskigt!
Jag har blivit helt besatt av sprutgrädde och har gjort slut på två flaskor under två veckor.Bara det säger ju en del.Min kost är ju annars inte speciellt allsidig och jag tycker inte alls om att laga mat till mig själv,vilket leder till att jag väljer det som går lättast att göra. Även det billigaste,som oftast är det mest onyttiga.
Gårdagen meny:

Frukost:Ägg med kaviar
Lunch:Langos (friteratbröd med vitlöksmör och gräddfil)
Mellanmål(?):En maxhamburgare,chilicheesetops,pommes
Middag:Cheeseburgare
Kvällsmat:Nudlar och två smörgåsar,varmchoklad med grädde.Två glas vin

Såhär ser det naturligtvis inte ute var dag,men igår gjorde det.

Efter helgen kör jag med http://livetpaharnon.blogg.se/diet som tydligen ska vara riktigt bra(enligt henne)



Nu ska jag promenera till ica,köpa lite godis sedan plugga till tentanoch avnjuta en sista kopp choklad.Det är fredag:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0