Oslo

Nu har jag varit här i en vecka och likt alla andra svenskar i Oslo,har jag gått och kärat ner mig i staden!
Oslo är fantastiskt mysigt och vackert och för att inte tala om utelivet! Våren är på g och det är verkligen härligt.Gissa om vi ser fram emot sommaren här?!Åh,allt går som väntat bra och ja,jag blir nog kvar här,ett bra tag:-)

Men vad jag saknar min prins!Känns som att det var evigheter sen vi sågs och jag längtar så tills vi ses igen.När jag tänker på dig skiner jag upp som en sol och det pirrar i hela kroppen.Du är det finaste som finns och jag är så glad att jag träffat dig.Jag är stolt över att vara din och du gör mig till världens lyckligaste!!!




                                           

                              
Min gosinospussinussgulligullmysobuspojkvän, eg elsker deg.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

fin fint =)

2010-03-29 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0